Program Dobry Start
Program „Dobry start” – to rządowy program wsparcia rodzin z dziećmi w ponoszeniu wydatków związanych z rozpoczęciem roku szkolnego.
Obowiązujące akty prawne:
Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30 maja 2018 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu „Dobry start” (Dz. U. z dnia 1 czerwca 2018 r., poz. 1061 z późn. zm.) – zwane dalej rozporządzeniem – określa szczegółowe warunki realizacji rządowego programu „Dobry start” ustanowionego uchwałą Rady Ministrów Nr 80/2018z dnia 30 maja 2018 r.
w sprawie ustanowienia rządowego programu „Dobry start” (M. P. poz.514).
Wnioski w sprawie ustalenia prawa do świadczenia dobry start są przyjmowane od dnia 1 sierpnia danego roku do dnia 30 listopada danego roku, a w przypadku wniosków składanych drogą elektroniczną – od dnia 1 lipca danego roku do dnia 30 listopada danego roku.
Wnioski
1. wnioske o ustalenie prawa do świadczenia Dobry Start 2019.doc
1. wniosek o ustalenie prawa do świadczenia dobry start pobierz >>
Wnioski złożone po dniu 30 listopada danego roku, pozostawia się bez rozpatrzenia.